Sunday, December 18, 2011

Rancangan Realiti Solehah

Mesti semua pernah dengar kan rancangan ni..mungkin ada yang tetukar dengan Ustazah Pilihan(UP) dengan Solehah ni..sebabnya maybe dua-dua program ni diterbitkan hampir serentak..UP adalah terbitan astro..dan Solehah adalah terbitan Tv Alhijrah...tapi ni saya nak sentuh pasal Solehah je..Actually,saya jarang tengok sebenarnya...kalau ingat saya tengok..kalau tak..tak lah kan..memang tak layan sangatlaa... Rancangan Realiti Solehah ni tiada penyingkiran...kiranya semua boleh masuk final laa...Sekarang pun dah habis dah Rancangan Realiti Solehah ini...dan saya tengok di youtube je..




cantiknya serba putih...=)

Lirik lagu Solehah
Dialah pasangan
pengaruh kelembutan
bimbinglah dengan bimbingan
cetusan membahagiakan

Kau wanita
terbilang tabah cekal bertandang
kerana kau lahirlah penerus jasa

Kau solehah
Bahkan nyawa kau pertaruhkan
Agar nur iman terpelihara

Kau wanita
terbilang tabah cekal bertandang
kerana kau lahirlah penerus jasa






Juara Rancangan Realiti Solehah
AMIE SOFIA AHMAD
Naib Juara Rancangan Realiti Solehah
WAN NOR MAZUANI WAN MOKHTAR
*Saya tersentuh dengan penyampaian beliau...T_T

Tempat ketiga Nurul Eswani Syafazlina Abdul Halim
video die takde plak ataupun saya je x jumpe..=)
Tahniah kepada Juara,Naib juara,tempat ketiga Rancangan Realiti Solehah...

No comments:

Post a Comment

sama-sama kita men'soleh'kan.. dan men'solehah'kan diri.. semoga kita istiqamah melakukan perubahan.. Wanita baik untuk lelaki yang baik dan begitu juga sebaliknya.. Semoga bertemu pasangan yang baik.. berdoalah semoga kita menjadi wanita yang terpelihara..