Monday, December 19, 2011

balik kampung!

cuti mid term+cuti krismas+tahun baru 23dec-2jan..seminggu je pun cuti...nak cuti banyak2 xyah blaja! hahaha..senang kan? hentam diri sendiri!  syukurlah dengan apa yang kita ada kan? syukurlah dengan nikmat yang diberiNya..sebut pasal nikmat ni...tak terkira nikmat yang Allah bagi? kan? tapi ramai orang tak sedar akan nikmat itu dan menyalahgunakan nikmat yang diberikanNya..jangan sampai Allah tarik balik nikmat baru nak sedar..T_T muhasabah diri sendiri..tau x apa itu nikmat? sedar x? jom recheck diri kita ye...dunia hanya sementara...akhirat itu kekal selamanya..

“Dan jika kamu menghitung nikmat Allah, tidaklah kamu dapat menghitungkannya. Sesungguhnya manusia itu sangat zalim dan sangat mengingkari (nikmat)”. (Ibrahim:34)

ok lah..berbalik pasal balik kampung..ni first time ni beli tiket online...xsempatlahh nk pegi bas 10 kajang..huhu..malas satu hal...duk belek2 google...ternampak laa SANI EXPRESS ONLINE..teruslah eden ni book tiket...ingat naik flight aje ke boleh book ticket? hahaha...bas pun boleh! ade 4 lagi tu kosong..huhu..nasib sempat kalau x sempat? melolong la kan?


 ini buktinyaaa!!!

dah rasa aura balik kampung ni...huhu...jom packing barang...semoga perjalanan ini selamat sampai ke destinasi..Aminn Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

sama-sama kita men'soleh'kan.. dan men'solehah'kan diri.. semoga kita istiqamah melakukan perubahan.. Wanita baik untuk lelaki yang baik dan begitu juga sebaliknya.. Semoga bertemu pasangan yang baik.. berdoalah semoga kita menjadi wanita yang terpelihara..